Már hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az éttermi pincérhívó rendszerek. Külföldön már jóideje használják ezt az egyszerű, ámde annál hasznosabb kiegészítőt a vendéglátás különböző területein. A pincérhívó rendszer bevezetés rendszert és pontosságot visz az étterem működésébe és nem utolsó sorban a munkaerő költségeken is spórolhat vele.

A pincérhívó olyan vendéglátóhelyeken, éttermekben lehet hasznos, ahol a kiszolgálás az asztalnál történik. A hívórendszer alapvetően két egységből áll, egy hívó és egy jelző eszközből, azonban ezek száma és típusa tetszőlegesen alakítható. Az alábbi módon működik a pincérhívó rendszer:

  1. A vendég megérkezik az étterembe, helyet foglal és megnyomja az asztalra kihelyezett hívógombot.
  2. A felszolgáló értesül a hívásról a nála lévő karórán, vagy a fali kijelzőn, amelyeken megjelenik az asztal száma is.
  3. A pincér odamegy a vendégek asztalához és felveszi a rendelést.

Amíg a vendég az étteremben tartózkodik bármikor hívhatja a pincért a hívógomb megnyomásával. Elérhetők többfunkciós hívógombok is, így pl. dedikált gombot rendelhet a fizető pincérnek, ami csak a nála lévő jelzőeszközön fog jelezni.

A hívásról a felszolgáló a nála lévő jelzőeszközre kap értesítést, amely lehet karóra, személyi hívó jellegű jelzőkészülék, de akár LED fali kijelző is. Ezek a megjelenítők tetszőlegesen kombinálhatók egymással, a hívás akár több készüléken is megjeleníthető. Lehetséges olyan beállítás is, amikor asztalokra van osztva az étterem, és csak a megadott asztalokra kihelyezett hívógombok fognak jelezni a hozzájuk rendelt felszolgáló óráján.

Az éttermi pincérhívó rendszer széleskörűen programozható, akár teljesen az étterem működésébe illeszthető. Minden étterem kicsit más, ezért nincs is általános hívórendszer csomag. Keresse a fel a NEXT Irodatechnika webáruházat, nézzen körül a pincérhívók között, majd hívja az ügyfélszolgálatot, ahol készséggel segítenek összeállítani a legmegfelelőbb pincérhívó rendszert.